8 years ago | posted by Angelica Pratolini

Tag: Contest, Event

Een week Teezily Work&Fun in Malta

Hallo Zilers,

De Work&Fun wedstrijd... wat een geweldig avontuur was het! In Juni wonnen enkele moedige verkopers onze wedstrijd met als prijs een reis naar Malta. Dus na een lange tijd organiseren en plannen, gingen we eindelijk op weg naar het vliegveld om daar het vliegtuig te pakken richting het prachtige Malta. We wilden onze verkopers erg graag ontmoeten, alle mensen met wie wij zo veel online werken, het was geweldig om samen te kunnen genieten van een welverdiende vakantie. Toen we arriveerden zagen we ons prachtige hotel en kamers. Op Malta zagen we onze verkopers voor het eerst, na het uitdelen van onze cadeaus, gingen we onze eerste avond tegemoet op Malta.

tz

De volgende dag begonnen we met het ontmoeten van onze gids, die begon met het vertellen van enkele interessante culturele feiten en informatie over dit eilandje. Daarna nam ze ons mee naar Mdina, waar we onze eerste rondleiding kregen en de kans om onze eerste foto's te schieten. Behalve dat Mdina al prachtig genoeg is, het werd ook gebruikt als set voor de Amerikaanse TV Serie "Game of Thrones",
Later werden we begeleid door enkele mannen in kostuums en fakkels door de stad en naar een restaurant. Vanaf het restaurant hadden we een prachtig uitzicht en uiteraard... Het eten was geweldig!

De dag daarna was het tijd voor een iPad rally! Wat dat is? Dat wisten wij ook niet, maar dat leerden we al snel genoeg. 4 teams, 4 iPads, en taken die we moesten voltooien in Valetta. Het voelde alsof we in een TV-show zaten, het was een geweldige dag. We hebben door dit spelletje mooie plekken kunnen bezichtigen en goed kunnen genieten van het uitzicht. Aan het begin waren we wat skeptisch, maar we hebben het overleefd en we hebben genoten!
IMAGE BLOG
Dag nummer 4. Op deze dag kregen we de kans om ons netwerk uit te breiden met onze verkopers. We hadden een vergaderzaal gereserveerd en begonnen ons klaar te maken voor het echte werk.

IMAGE BLOG2

Deze vergadering was erg positief, We hadden erg veel te bespreken. Door alle geweldige feedback die we kregen, konden we een aantal elementen toevoegen aan de Teezily roadmap, met als doel om ons platform te verbeteren.

Na deze dag, dankzij onze gids, konden we nog een geweldige plek op Malta bezichtigen. We gingen naar de andere kant van het eiland, om oude ruines te bekijken, we sloten de dag af met een etentje in een restaurant aan de kust van Valetta. De omgeving was erg speciaal , omdat we het bezochten een dag voor de start van een nationale feestdag, en dat konden we voelen ook.

IMAGE BLOG3

Wij hebben de kans gekregen om de hele week rond te lopen in prachtig weer, te eten op verschillende plekken en te genieten van verschillende Maltese specialiteiten. Ook hebben we veel van elkaar kunnen leren omdat we allemaal uit verschillende landen kwamen, voornamelijk uit Europa maar ook uit Israël.
Nadat we al een halve week achter de rug hadden, besloten we om een dag te spenderen op de blue Lagoon, een "privé" plek die elke tourist wel bleek te kennen, wat achteraf namelijk bleek. We kwamen aan in een "speed boat" en gingen weer terug op een "dinky boat", vanwege de wind, het was te gevaarlijk om weer met de speedboat te gaan.
Op de laatste dag gingen we de visstad van Malta bezoeken, waar we allemaal de gelegenheid hadden om wat cadeautjes en souvenirs te kopen. Deze stad had een kleine haven, waar vissers de zee opgingen in traditionele boten die er naar onze mening erg Egyptisch uitzagen.

IMAGE BLOG4

In de laatste avond gingen we samen als VIPs feesten in Club22. We zaten op de 22e verdieping van een glimmende toren, iedereen was aan het dansen. Het was een geweldige avond en een mooie afsluiting van een prachtig avontuur.

Het was erg moeilijk om deze groep geweldige mensen te verlaten. Iedereen had plezier met elkaar, hielp elkaar en begreep elkaar, ook al kwam iedereen uit verschillende landen , het maakte deze week onvergetelijk.

Nu willen de verkopers uiteraard onze volgende wedstrijd winnen zodat we elkaar weer kunnen zien. Wie zal er de volgende keer aanwezig zijn? Wie zal er de volgende keer onze wedstrijd winnen? Dat zien we dan wel, maar eerst, keep Teeziling!